Hej och välkommna till smyckenashem!

hej och välkommna till smyckenashem.blogg.se
Ska berätta lite om oss.

Vi är ett litet team i skåne som säljer smycken genom kontakter.
Vårt huvudkontor ligger i stockholm.
Vår chef är med på att vi har gjort denna blogg men för att fortsätta så måste vi ju se att någon vill ha smyckena vi säljer.

och vad säljer vi då?
Jo, vi säljer allt från armband till vristlänkar till halsband och örhängen.
Vi gör smycken efter beställning och beställning kan ni göra till vår chef på : [email protected]

Vi är också jättegärna med på tävlingar där man kan vinna våra smycken så om ni är intresserade är det också att bara slänga iväg ett mejl till oss så vi vet!

Vi har också letat upp lite olika bloggar runt om i sverige och skickat hem smakprov till några vi valde ut slumpmässigt.
Om ni fått smycken av oss så är vi hemskt glada om ni ville berätta för oss vad ni tycker!


Så om det är några frågor eller synpunkter så är det bara att kommentera här på bloggen eller skicka till vår mejl!


Mvh
Rebecca,Nils,Johanna och Tina!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan!

jag såg att du hade kommentera i min blogg om samarbete :)

Tyvär så kan jag inte sammarbeta genom tävling än eftersom jag ska alldeles ska börja på en tävling och sen när den är slut så ska jag hålla i en till tävling med en annan samarbetare. Men jag skulle kunna samarbeta genom att du skickar ett smycke till mig och sen så skriver jag en recension på bloggen tex vart smycket är ifrån,hur mycket det kostar,vad jag tycker om det och att jag länakr varje gång jag anväder smycket :)

hör av dig via min e-mail [email protected]

2011-06-28 @ 21:21:11
URL: http://lakeyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Om ni vill ha svar till mejlen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0